Als kind krijg je deze vraag wel honderd keer te horen: “wat wil jij later worden?” Vaak genoemde antwoorden waren dan astronaut, voetballer of zelfs dokter.
Weet jij nog wat je vroeger antwoordde op deze vraag? Ik in ieder geval niet meer, want het antwoord veranderde elke week wel. De ene keer antwoordde ik danseres, de andere keer zangeres. Of word ik een K3’tje? Elke keer opnieuw zag het antwoord er anders uit.
Maar wat wil je nu écht worden?
Dat wist ik niet, want ik dacht nooit aan de dingen die realistischer waren. Wie zegt er nu op 5-jarige leeftijd dat ze copywriter wil worden? En toch, door Marketing te studeren hoorde ik ervan. En sindsdien ben ik ervan overtuigd: ik word copywriter.
Al sinds het 5de middelbaar wist ik dat ik Marketing ging doen. Die keuze was dus snel gemaakt. Ik schreef me meteen in voor Bedrijfsmanagement – Marketing op de Karel de Grote Hogeschool. In het eerste jaar proefde ik van copywriting. En dat smaakte naar meer. Veel meer! Dus in het tweede jaar volgde de Masterclass Copywriting.
En de rest is geschiedenis …
… want nu ben ik ook effectief copywriter en content creator.